niedziela, 15 stycznia 2017

Denko z produktami do pielęgnacji włosów

Cześć Wszystkim

Dawno Mnie tutaj nie było...Przepraszam, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Postaram się nadrobić zaległości i możecie się spodziewać dużej ilości postów, w szczególności denek, bo uwierzcie nazbierało mi się tego bardzo dużo. Dlatego postanowiłam je podzielić kategoriami. 

Dobra, dosyć zbędnego gadania. Zapraszam do czytania. 
Jak widzicie nie ma tego bardzo dużo, ale kolejne denka będą dużo, dużo większe. Mam aż 3 szampony i tylko 1 odżywkę. Dlaczego? Mam 1l maskę, której nie mogę zużyć, poza tym duża ilość kosmetyków nie oznacza dobrą pielęgnacje. Osobiście używanie tylko szamponu i odżywki w sprayu mi wystarcza. :)


 Nivea repair & targeted care- Szampon nie sprawdził mi się. Obciążał włosy, byłam z niego strasznie nie zadowolona. Na moim blogu znajdziecie osobny wpis tutaj
400 ml/ cena ok  14 zł

Dove Daily Moisture- Zakochałam się w tym szamponie. Włosy były mięciutkie, nie obciążał. Bardzo dobrze się rozczesywały, a szampon był bardzo wydajny. Czego mamy więcej wymagać od szamponu? 
400 ml/ cena ok 13 zł


                                   

Dove Intensive Repair- Fajna odżywka. Nie obciążała, była wydajna i pomagała w rozczesywaniu włosków. Tworzyła fajny duet z szamponem z Dove.
200 ml/ cena ok 14 zł

Schwarzkopf Gliss Kur Million Gloss- Bardzo polubiłam go za zapach, który utrzymywał się bardzo długo. Nie obciążał i był wydajny. Robił to co szampon powinien robić.Było to moje kolejne opakowanie... i pewnie nie ostatnie. 
400 ml/ cena ok 15 zł

Kupię ponownie,
Może kupię ponownie.
Nie kupię ponownie

To na tyle. Dajcie znać co sądzicie o tych produktach jak i o pomyśle na rozbiecie denka na kategorię. Mam też ogromną prośbę abyście dali znać co myślicie o nowej grafice na blogu i co byście w nim zmienili. 

Do kolejnego! 

4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka