sobota, 25 czerwca 2016

Under Twenty, Anti Acne, pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy o działaniu antybakteryjnym

Dzień Dobry, 
chciałabym bardzo przeprosić za dość długą nie obecność ale siła wyższa :) 
Postaram Wam się to wynagrodzić w najbliższych postach. Przejdźmy do rzeczy, dziś przedstawię Wam piankę o cudownym świeżym zapachu arbuza i mięty. 

 Co mówi nam producent:

 Under Twenty Anti Acne Pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Skóra jest gładka, świeża i miękka w dotyku. Zawarty w Under Twenty Anti Acne Piance oczyszczająca pory do mycia twarzy 1% kwas migdałowy działa antybakteryjne oraz reguluje produkcję sebum, pozostawiając skórę matową, natomiast wyciąg z soczewicy odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Arbuzowy zapach z nutą mięty oraz puszysta konsystencja pianki, sprawiają, że pianka nie tylko skutecznie oczyszcza, ale jej stosowanie jest prawdziwą przyjemnością. 

Moja opinia:

Po około 2 tygodnia stosowania tej cudownej pianki, która stała się moim ulubieńcem zauważyłam, że skóra jest za każdym razem dobrze oczyszczona. Przyjemny zapach (arbuz i mięta) sprawia, że chce się ją jeszcze bardziej używać. Wygodne opakowanie. Jedna pompka wystarcza aby dokładnie oczyścić naszą buzie.

Delikatna konsystencja w formie pianki sprawia, że jest jeszcze bardziej delikatniejsza w użytkowaniu. Skóra nie jest napięta. Pozostaje gładka i delikatna w dotyku. Zauważyłam również mniejsze wydzielanie się sebum, a pory się zmniejszyły. 
Produkt wydaje się na bardzo wydajny, a jego cena nie jest droga (ok.12 zł). 

Podsumowując:

Bardzo fajny produkt za niewielkie pieniądze, który pozostawi naszą twarz czystą i miłą w dotyku.
Czego chcieć więcej? Jego stosowanie jest prawdziwą przyjemnością. 

A Wy lubicie pianki do mycia twarzy? 
Do następnego :D
PS- Życzę Wam miłych i udanych wakacji. Niech będą nie zapomniane! 

16 komentarzy :

  1. Dawno nie miałam pianki, ostatnio sięgam głównie po żele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli też często używam jednak wolę formę pianki ;)

      Usuń
  2. uwielbiam kosmetyki z tej firmy :)

    wooho11.blogspot.com - zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za sam zapach miałaby u mnie duży plus ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dawno nie miałam pianki, ale to dlatego, że jestem wierna od wielu miesięcy oszyszczającemu żelowi z Garniera i jakoś nie mam dobrych doświadczeń z Under Twenty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnier ma bardzo fajne i dobre produkty do twarzy :)
      U Mnie na szczęście Under20 się sprawdza całkiem dobrze :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Żele są też bardzo fajne :) Jestem ciekawa olejków :)

      Usuń
  7. Kosmetyki znam, ale pianki nigdy nue stosowałam. Już sam zapach mnie kusi. Konsystencja też musi być fajna, taka leciutka. Miałam kiedyś piankę z Avon i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak jest bardzo leciutka ! Gdy pierwszy raz miałam do czynienia z pianką trudno było mi się przyzwyczaić :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka