sobota, 13 sierpnia 2016

Nivea Repair & Targeted care - Hit czy przereklamowany produkt?

Hej Wszystkim! 

Dziś na tapetę wzięłam szampon, którego ostatnio używam. Skusiłam się na niego, ponieważ kilka miesięcy temu było o nim głośno jaki to wspaniały i hooohoo produkt. Oczywiście słysząc te cudowne opinie szampon szybko trafił na listę produktów, które muszę przetestować. Ale czy faktycznie jest taki wspaniały czy to tylko bujda z reklamy? 


Co obiecuję producent?


Szampon NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:

  • Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
  • Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
  • Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu
Rekomendowana cena detaliczna: 9,99 zł/ 250ml; 13,49 zł/ 400ml.


Moja opinia:

Plusy:                                                                                       
* zapach                                                                                  
* wydajność                                                                             
* cena                                                                                      
* nie przesusza włosów
* nie powoduje łupieżu 

Minusy:
* obciąża włosy 
* nie odbudował moich włosów
* słabo się pieni 

Podsumowując:

Produkt jest przeciętny i zbyt przereklamowany. Każdy o nim mówił jak cudownie działa a tak na prawdę to zwykły przeciętniak. U mnie nie spełnił w ogóle obietnic producenta, a jego plusami jest to co u większości szamponów np cena czy zapach. Nie kupie go ponownie. Szczególnie dużym minusem jest to, że obciąża mi włosy i nie wyglądają one estetycznie. 

A wy co sądzicie o tym szamponie lub innym z jego serii ?
Piszcie koniecznie bo aż mnie ciekawość zżera czy tylko u mnie się nie sprawdził :)
Do kolejnego! 

16 komentarzy :

  1. Moim zdaniem dobrze myje moje kręcone włosy i nic poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś tych szamponów, ale szału nie było;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam i były wtedy okej ... teraz jest gorzej

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że preparaty do włosów to dość indywidualna kwestia ;)
    Hmm... U mnie na telefonie Plusy i Minusy się poprzestawiały :/ są wypisane jakoś tak razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam :) Teraz powinno być już dobrze :)

      Usuń
  4. Ta firma średnio się u mnie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od produktów zdarzają się też perełki :)

      Usuń
  5. Obciążanie włosów go dla mnie dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię szampony nivea, ale moimi ulubieńcami jednak nie są , choć co kilka myć sięgam po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu wygrałam go w konkursie, jednak równiez i u mnie nie zdziałał cudów. Minusem jest właśnie to, że obciąża. Nie wiem jak na innych włosach, ale na moich przetłuszczającyh się wyglądał beznadziejnie ;/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka