środa, 18 stycznia 2017

Peeling z marokańskim olejkiem arganowym z Avonu

Cześć Wszystkim

Przychodzę do Was dziś z peelingiem Planet SPA z marokańskim olejkiem arganowym z Avonu. Bardzo kremowy peeling o drobnych drobinkach, które delikatnie peelingują naszą skórę. Dzięki swojej konsystencji mamy uczucie nawilżenia i pozostawia na skórze uczucie „nakremowanej” skóry.


Myślę, że peeling idealnie nadaję się do skóry wrażliwej i dla delikatnego złuszczania. Mi osobiście nie przypadła kremowa konsystencja, ponieważ zawsze mam uczucia nie do końca oczyszczonej skóry. Dużym plusem tego produktu jest wydajność, natomiast do minusów można zaliczyć konsystencję ( co kto lubi) oraz dostępność ( nie każdy ma dostęp do Avonu).


Uważam, że za taką cenę możemy znaleźć dużo lepszy produkt oraz bardziej dostępny. Jeśli chodzi o zawarty w nim marokański olejek arganowy nie zauważyłam nic zaskakującego oprócz tego, że skóra po peelingu nie jest ściągnięta, napięta i mam uczucie nawilżenia. Czy przywraca młodzieńczy blask? Szczerze wątpię. 

A Wy lubicie produkty z Avonu? Co o Nich myślicie?

Do Kolejnego!  


10 komentarzy :

  1. Widzę, że przeciętniak z niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ale staram się wykorzystać swoje zapasy :)

      Usuń
  2. Kiedyś lubiłam maseczki z Avonu ale już dawno ich nie miałam. Lubię też ich perfumy, są całkiem ok i nie są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za perfumami nie przepadam chyba, że męskimi :)

      Usuń
  3. Taki średniaczek... ja swego czasu nakupowałam sporo kosmetyków Avonu i teraz twierdzę, że nie było warto;) Mało który się u mnie dobrze spisał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wykończyć resztki kosmetyków z Avonu i również skończy się moją przygoda z tą firmą, szczególnie po tym gdy dowiedziałam się, że ich kosmetyki są testowane na zwierzętach :(

      Usuń
  4. Lubię maseczki z PS peelingów nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie maseczki też się całkiem, całkiem sprawdzają :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka