wtorek, 1 sierpnia 2017

O'Herbal, szampon do włosów wzmacniający z ekstraktem z korzenia tataraku

Hej Wszystkim, 

Ile można wymagać od szamponu do włosów? Hmm chyba nie wiele, ale dzisiaj chce Wam przedstawić bardzo fajny produkt warty uwagi. A także do rzeczy.



Opakowanie:
Szampon zamknięty jest w plastikowej, przeźroczystej butelce. Zbytniej estetyki może nie ma ale to nie jest ważne. 


Cena i dostępność: 

Produkty tej firmy możemy dostać w każdej drogerii. Cena to około 20 zł są tańsze oczywiście szampony, ale ten szampon starczył mi na aż 4 miesiące. Produktu używałam bardzo często oraz używałam go do mycia pędzli. 

Działanie: 
Włosy po umyciu są bardzo miękkie, gładkie oraz błyszczące. Nie puszą się. Zapach, który jest ziołowy, nie utrzymuje się na włosach co według mnie jest dużym plusem,bo nie każdy lubi kosmetyki o zapachu ziół. Bardzo wydajny produkt czym mnie zachwycił, ponieważ nigdy nie miałam tak wydajnego szamponu. Producent obiecuję naturalny skład (osobiście się na tym nie znam). Włosy wyglądają na zdrowe, nie są przesuszone. Nie mam również problemów z rozczesywaniem włosów. 

Do Kolejnego! 

4 komentarze :

  1. To super, że produkt się sprawdził!
    Może sama go przetestuję :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka