poniedziałek, 6 lutego 2017

Puste opakowania Stycznia 2017r.

Hej Wszystkim

Pierwszy miesiąc tego roku mamy już za sobą. Nie wiem jak Wam ale mi ten miesiąc minął bardzo szybko. Styczeń jest również owocny w pustych opakowaniach. Niektóre produkty mnie zachwyciły inne mniej. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was tymi denkami ale to jest przedostatnie w tym miesiącu obiecuję. :) 



Żel pod prysznic FA Coconut Water- Przyjemny żel o fajnym zapachu, który nic nie robił złego z naszą skórą. Dobrze mył. 

Ziaja Ulga płyn micelarny- Bardzo delikatny płyn. Bezzapachowy. Dobrze zmywał makijaż nie podrażniając skóry ani oczu. Myślę, że świetnie nada się do skóry wrażliwej. 


Avon Incandessence- Dezodorant z zestawu, który kiedyś kupiłam w Avon. Nie przepadam za zapachami z Avonu, ale należę do osób którym jest szkoda wyrzucić. Produkt jest mało wydajny. 

Adidas fresh cooling- Antyperspirant o bardzo przyjemnym zapachu, który zapewnia ochronę w ciągu dnia. 


Rimmel Scandaleyes waterproof mascara- Jeden z najgorszych tuszy jakie miałam. Nie robił dosłownie nic oprócz tego, że nadawał czarny kolor rzęsą. Osypywał się. 

Garnier korygujący krem matujący Pure Active- Fajnie nawilżający krem. Przyjemny zapach, dosyć szybko się wchłaniał. Dużym plusem jest aplikator. Nie zauważyłam aby działał przeciw niedoskonałością. 

Neutrogena sztyft do ust z maliną nordycką- Jedna z lepszych pomadek jakie miałam. Cudownie nawilżała na kilka godzin. I ma obłędny zapach. Bardzo ją Wam polecam. 


Isana płatki kosmetyczne- Nie rozdwajają się, są tanie i dobrze dostępne. Czego chcieć więcej? 

Real Techniques gąbeczka do makijażu- Bardzo mięciutka gąbeczka do nakładania makijażu. Ułatwia i sprawia, że nakładanie podkładu staję się dużo łatwiejsze i przyjemniejsze. Recenzja tutaj.

Kupie ponownie. 
Nie wiem czy kupie ponownie.
Nie kupie ponownie.

A jak Wasze puste opakowania? Dużo tego miesięcznie zużywacie? 

Do Kolejnego! 

5 komentarzy :

  1. Pomadka Neutrogena się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego nie miałam, ale chętnie sięgam po produkty kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty kokosowe są bardzo ciekawe :)

      Usuń
  3. ooo, przygotowywałam projekty na pudełka (zajmuje się produkcja opakowań kartonowych)gabeczek do demakijażu, mam sentyment o marki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka