sobota, 21 maja 2016

Łupy z promocji czyli nowości z promocji -49% w Rossmann

Cześć wszystkim,
Trochę spóźnione ale dziś przedstawię Wam co upolowałam na promocji w Rossmannie -49%. Będzie to szybki post. A więc zapraszam :) 


1. Podkład Loreal True Match 1N
2. Rozświetlacz Lovely SILVER 
3. Róż do policzków Maybelline nr 40
4. Paletka cieni Wibo Go Nude Smoky Edition 
5. Rimmel Extra 3D Lash 
6. Loreal Volume Million Lashes
7. Miss sporty cień do powiek matowy 
8. Kredka do oczu Maybelline Colorama 


9. SallyHansen Insta-Dri 
10. Pomadka do ust Neutrogena 
11. Rimmel żelowy lakier nr. 021 New Romantic 
12. Lovely Cremy Color nr. 4 

To by było na tyle. A co Wy upolowaliście na promocjach ? A może macie, któryś z tych kosmetyków. Koniecznie piszcie.
Do następnego!

6 komentarzy :

  1. Ja nie przejmowałam się jakoś zbytnio tą promocją i na spokojnie jak coś mi trzeba było to kupiłam ;) Natomiast mocno zastanawiałam się nad tą paletką z Wibo, ale ostatecznie zdecydowałam się na dwie z Lovely :)

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie testowania tej paletki, ale niektóre cienie się osypują :(

      Usuń
  2. U mnie było minimalistycznie: dwa róże, żle do brwi, kredka do ust i dwie pomadki))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planowałam nie szaleć trochę mi to nie wyszło, ale mogło być gorzej ;)

      Usuń
  3. Mam podobny lakier z Rimmela, ale nie żelowy :) I uwielbiam rozświetlacz Lovely, tylko w złotym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię lakiery z Rimmela, a nad złotym rozświetlaczem również się zastanawiałam ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka