piątek, 13 maja 2016

Projekt Denko Maj 2016

Dzień Dobry Kochani, 


Przyszedł czas na małe porządki i wszystkie puste opakowania należy wyrzucić. Dlatego zmotywowało mnie to do tego postu. 

Szczerze jestem w szoku, że aż tyle się tego nazbierało, w końcu niedawno robiłam podobny post. Ale koniec tego rozgadywania się. Przejdźmy do rzeczy. 
Serdecznie zapraszam na denko! 

Kolor zielony- kupię ponowie 
Kolor czerwony- nie kupię ponownie
Kolor niebieski- być może kupię ponownie 
1. Płatki kosmetyczne Care- Jak widać uwielbiam je. Bardzo Wam je serdecznie polecam są tanie i bardzo dobre jakościowo. Najlepsze jakie kiedykolwiek miałam.
2. Korektor rozświetlający pod oczy Lovely- Kompletny bubel. Jego kolor jest pomarańczowy,kompletnie nie rozświetla, nie ma prawie w ogóle krycia. Na dodatek nie jest wydajny.
3. Odżywka 8w1 Eveline- Kultowy kosmetyk. U mnie służyła bardziej jako baza pod lakier.
4.Visaxinum- Dosyć długo zastanawiam się nad jego zakupem. I nie żałuje. Zobaczyłam dużą poprawę cery. Nie wyleczył trądziku do końca ale powstaje mniej niedoskonałości.
5. Mydło siarkowe Barwa- Produkt wydajny i to nawet bardzo. Zauważyłam, że zniknęło mi parę przebarwień.
6. 11 w 1 Gliss Kur- Coś cudownego. Moja perełka. Robiła wszystko co obiecywał producent. Włosy były mięciutkie, błyszczące i ułatwiał rozczesywanie. Do tego pięknie pachniał.
7. Krem nawilżająco-matujący Under20- Całkiem dobrze nawilżał i faktycznie zostawiał matową skórę. Ja jednak szukam dalej swojego idealnego kremu.
8. Krem do rąk AA- Nienawidziłam tego kremu za zapach. Niesamowicie mnie drażnił. Krem sam w sobie średnio nawilżał. Przez zapach do niego na pewno nie wrócę. Na pewno ten krem nie jest do skóry suchej.
9. Olejek do kąpieli (granat i pitaja) Tutti Frutti- Niestety wysuszał moją wymagającą skórę. Zapach przeciętny. Wydajność całkiem okej, Niestety opakowanie jest nie praktyczne.
10. Żel pod prysznic Nivea- Mój ulubieniec.Wydajny, piękny zapach, który się utrzymuję. Nie wysusza skóry.
11. Pianka do golenia Venus- Piękny zapach, ułatwia golenie, wydajna. Niestety z tego co się orientuje nie jest już obecna na rynku.
12. Mgiełka do włosów zniszczonych Jantar- Kompletny bubel. Mam wrażenie, że przesuszała włosy, do tego strasznie pachniała alkoholem.
13. Odżywka Jantar- Kultowy kosmetyk. Ciężko mi określić czy faktycznie pobudza wzrost włosów. Ciągle testuję. Na pewno ma ładny zapach( troszkę męski).
14. Szampon wzmacniający (LIGHT) Loreal Elseve- Bardzo wydajny. Dobrze się pieni i myje włosy. Więcej o nim możecie przeczytać tutaj 
15. Tonik Liście Manuka Ziaja- Bardzo wydajny produkt o ładnym zapachu. Praktyczne opakowanie. Możemy go stosować na 2 sposoby: na waciku lub po prostu spryskując prosto na twarz. Usuwał uczucie napięcia skóry. O całej serii Liście Manuka możecie poczytać tutaj.
16. Aloesowy żel do twarzy Green Pharmacy- Średnio wydajny. Dużo osób zachwala żele aloesowe jednak ja nie zauważyłam żadnej różnicy z moją cerą. Ani jej nie pogorszył ani nie polepszył. Przeciętny tani żel.

To by było na tyle ;)
A jak wygląda Wasze denko? Może miałyście, któryś z tych produktów? Koniecznie piszcie.
Do kolejnego! :)


10 komentarzy :

  1. Płatki kosmetyczne z Biedronki uwielbiam, dla mnie są o wiele lepsze niż te "markowe". Nie rozdwajają się, nie mam problemu z ich używaniem.
    Tonik z Ziaji jest super! Sama go używam i polecam. Moją opinię możesz znależć na moim blogu :)
    Zaciekawiła mnie odżywka z Gliss Kur. Lubię różne odżywki z tej firmy, bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, ale tej jeszcze nie próbowałam.

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tą odżywkę a płatki z biedry najlepsze :D

      Usuń
  2. Ładnie Ci poszło, miałam kiedyś ten krem z Under 20 i miło go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się zbiera spora ilość na kolejne denko ;)

      Usuń
  3. Spore denko ;) widzę moja ulubiona wcierkę Jantar, jest świetna ;) efekty kiedyś pokazywałam na moim blogu jak chcesz to sobie zobacz ;) dużo małych włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;) Oczywiście, że wpadnę zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że spore denko! Moja koleżanka ma ten tonik z Ziaji :) Do tej pory słyszałam dobre opinie o serii do włosów Jantar, że pojawiają się włosy w tych miejscach, w których ich nie było.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odżywka Jantar ma dużo pozytywnych opinii ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię płatki Carea i odżywkę Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko moje serce podbiły te płatki kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka