poniedziałek, 14 marca 2016

Recenzja lakieru piaskowego z Miss Sporty


Witam ;) Dzisiaj recenzja lakieru do paznokci z miss sporty. Lakier jest piaskowy koloru czarnego.
miss sporty crush on you 3D Texture nr. 062
Zanim nałożyłam lakier musiałam przygotować do tego paznokcie. Zmyłam starą odżywkę i nałożyłam 2 warstwy nowej. 
Potem nałożyłam 2 warstwy lakieru. Jedna warstwa lakieru wystarczy, aby pokryć płytkę paznokci, ale dwie warstwy dają dużo lepszy efekt. 
Tak wyglądały paznokcie po nałożeniu dwóch warstw lakieru.
Paznokcie po 5 dniach
Lakier utrzymuje się na paznokciach bardzo długo. Jednak jego faktura już nie jest taka jak na początku. Ściera się i lakier staje się gładki. Wygląda jak zwykły czarny lakier z brokatem. Dlatego lakier jest ładny tylko przez kilka dni. Kolor jest intensywny. Lakier dobrze kryje. Kosztuje około 10 zł, ale mogę się mylić. Niestety trudno jest go zmyć. 

A Wy lubicie lakiery piaskowe?
Z jakiej firmy są Wasze ulubione lakiery?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka