sobota, 19 marca 2016

Recenzja podkład Bourjois healthy mix!

Cześć wszystkim,

dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu Bourjois healthy mix. Mam go w kolorku 52 vanilla, który niestety jest dla mnie za ciemny. I jak u mnie jest kompletnym bublem.

                                                                                                      


Co obiecuje producent? 
rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin**, dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców :
• Morela >blask
• Melon > nawilżanie
• Jabłko > przedłuża młodość
Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin***.
Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera!
Jaka jest moja opinia?
Podkład nie utrzymuje się na mojej buzi kompletnie. Wystarczy dotknięcie a on znika. Jestem bardzo wściekła na ten produkt mimo, że każdy go zachwala to ja nie należę do tych osób. Nie dojść, że kompletnie nie trzyma się na buzi to ściera się nie równomiernie i pozostawia plamy na buzi. Odcienie są bardzo ciemne dodatkowo utlenia się. Nie wtapia się.Po ok 2-3 godzinach mam wrażenie, że podkład spływa z buzi mimo utrwalenia go pudrem. Po czasie robi się "ciastko" co nie wygląda estetycznie. Przyznać muszę jednak, że podkład faktycznie nawilża.

Pompka w tym podkładzie mnie zaskoczyła, ponieważ się nie zacina i dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja jest dosyć rzadka, ale dzięki temu podkład jest lekki.

Krycie jest średnie. Podkład fajnie się rozprowadza na skórze i nie tworzy smug. Aplikacja naprawdę jest bardzo szybka. Kosztuje około 60-70 zł.

Jest wydajny(niestety). 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka