środa, 13 kwietnia 2016

Woda różana !

Dzień Dobry! 
Słyszałyście/eliście kiedyś o wodzie różanej? Mi osobiście obiło się o uszy, ale nigdy nie zwróciłam na to większej uwagi. Dopiero od niedawna rozpoczęłam z nią przygodę. Nie będę tutaj opisywać konkretnej wody z danej firmy, ale przyjrzymy się jej ogólnym właściwością. Jesteście ciekawi? To zapraszam!
Co to jest?
Woda różana jest naturalnym kosmetykiem do pielęgnacji. Ma wszechstronne zastosowanie. Podobno znana od bardzo dawna. Możemy ją zrobić sami,ale na rynku jest duży wybór już gotowych.

Jak ją stosować?
Wodę różaną powinniśmy stosować jak tonik zarówno rano jak i wieczorem.
Wystarczy wylać troszkę na wacik kosmetyczny, ale można na dłonie i wklepać w naszą buzie.
Słyszałam, że powinno się trzymać ją w lodówce, ale osobiście nic takiego nie robię.

Dla jakiej skóry będzie odpowiednia?
- suchej;
- naczynkowej;
- tłustej; 
- trądzikowej;
- podrażnionej; 
- dojrzałej;

Właściwości:
przywracanie właściwego pH skóry,
- redukcja wydzielania sebum,
- działa przeciwzapalnie,
łagodzi podrażnienia,
- działa przeciwzmarszczkowo 
- nawilżająco,
ściąga 
- zmniejsza pory,
- poprawia koloryt skóry i rozjaśnia przebarwienia.

Gdzie Ją jeszcze stosujemy?
- kuchnia;
- kąpiel; 
- pielęgnacji włosów;
- leki.

Dziękuje ;) I pozdrawiam ! 

6 komentarzy :

  1. nie słyszałam o takiej wodzie, ale może kiedyś uda mi się wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym wypróbować, bo jest zachwalana przez wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam po zielarskich sklepach dla mojej mamy, ale nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam w Avon. Widziałam również na allegro ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka