poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Podkład Maybelline AFFINITONE- Pierwsze wrażenie!

Cześć Wszystkim,
Dziś zakupiłam ten oto podkład. Przedstawię Wam moje pierwsze wrażenie po kilku godzinach.
Jesteście ciekawi? To zapraszam!
Co obiecuje producent?
• Wielogodzinne nawilżenie i idealne dopasowanie do skóry
• Olejek arganowy i witamina E dla uczucia świeżości, odżywienia i perfekcyjnie wykończonego makijażu
• Gama zawiera 8 odcieni idealnie dopasowujących się do naturalnego kolorytu skóry
• Skuteczne krycie niedoskonałości i upiększanie cery
• Pielęgnacyjna formuła podkładu z olejkiem arganowym doskonała dla przesuszonej i zmęczonej skóry

 Moja opinia:
Pierwsze co pozytywnie mnie zaskoczyło to opakowanie, które było zapieczętowane sreberkiem dzięki czemu mamy pewność, że nikt go nie dotykał i jest cały.
Podkład jest nawilżający,nie podkreśla suchych skórek. Jeżeli chodzi o formułę bardzo dobrze się wtapia i faktycznie się dopasowuje może leciutko utlenia.                  
                                                                                                                                                                Bardzo naturalnie wygląda na buzi. Jest delikatny. Krycje jest naprawde dobre. Jak na pierwszy raz jestem zachwycona. Szczegółowa recenzja niedługo się pojawi.

4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka