wtorek, 12 stycznia 2016

GARNIER FRUCTIS-SERUM GOODBYE DAMAGE

Cześć Wszystkim, 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem. Serum jest bardzo wydajne oraz w przystępnej cenie (ok. 15 zł).  Producent obiecuje gładkie, śniące włosy oraz o 77% mniej rozdwojonych końcówek. Czy się z nim zgadzam? Tak! Nakładam na wilgotne włosy jedną pompkę(jedna pompka nie obciąża włosów, jednak gdy stosowałam na samym początku 3 pompki włosy nie wyglądały zbyt dobrze- były obciążone) po wysuszeniu moje włosy są gładkie, śniące, miękkie oraz pięknie pachną.


Po wizycie u fryzjerki ciągle używam tego małego cudeńka i nie zauważyłam żadnych rozdwojonych końcówek(minęło pół roku od wizyty). Nie mam problemów z rozczesywaniem włosów. Serum jest dobrze dostępne. 

Podsumowując, serum jest warte swojej ceny i na pewno ponownie do niego wrócę. Zaskoczyło mnie pozytywnie! ;) 
Pozdrawiam LITTLE LADY <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka