środa, 21 października 2015

Nivea Soft

Przedstawię Wam moje cudeńko, które już nie raz ratowało mnie z opresji. Krem Nivea Soft jest bardzo dobrze nawilżającym kremem. Mam cere trądzikową i nie raz zdarzyło się, że produkty przeciwtrądzikowe wysuszyły moją skórę i to w najmniej odpowiednich momentach. Ten krem sprawia, że moja skóra już po 2 dniach wraca do normy i nie ma żadnych śladów po przesuszeniu.



PLUSY:
- cena ( kosztuje ok. 12 zł) 
- wydajność 
- bardzo dobrze nawilża
- dostępność
- ładny zapach
- dobry skład
- możemy go stosować do twarzy, ciała, dłoni a także niektórzy używają tego kremu do kremowania włosów 
                              
MINUSY:
- jest dosyć tłustym kremem, więc nie możemy stosować go pod makijaż
Podsumowanie:

Krem jest dobrze nawilżającym przy regularnym stosowaniu nasze cera wygląda promiennie i jest przede wszystkim nawilżona i bardzo przyjemna w dotyku. Za niską cenę możemy dostać produkt który zastąpi nam balsam do ciała, krem do rąk a nawet czasami odżywkę do włosów a przede wszystkim jest cudownym kremem do twarzy. Jestem pod jego ogromnym wrażeniem i na pewno wrócę do niego. 
Polecam ;) ~ Little Lady  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka