piątek, 11 sierpnia 2017

Evree Różany tonik do twarzy

Hej Wszystkim, 

Bardzo ważnym etapem w pielęgnacji twarzy jest użycie toniku. Tonik pozwala lepiej wchłonąć później nakładane kosmetyki oraz wyrównać pH skóry po oczyszczaniu twarzy. Mam Wam do polecenia bardzo fajny produkt do tonizowania skóry, który jest jednocześnie bardzo dobry i tani, a co najważniejsze Evree jest POLSKĄ marką kosmetyczną, więc tym bardziej powinniśmy być dumni, że ma tak dobre kosmetyki. 


 Opakowanie: 
Różany tonik zamknięty jest w butelce z atomizerem o pojemności 200 ml. Atomizer rozpyla bardzo fajną mgiełkę i idealne krople, nie są za duże, co bardzo umila stosowanie toniku i nie potrzebujemy wacików kosmetycznych. Tonik jest bardzo wydajny.

Cena i dostępność: 
Cena toniku to około 15  zł. Dużą zaletą produktu jest dostępność, ponieważ możemy go dostać praktycznie wszędzie. Tonik jest bardzo znany i lubiany nie tylko przeze mnie, więc czasami może go brakować na pułkach w drogeriach. Możemy dostać różne serie tego toniku, każdy znajdzie coś dla siebie.


Działanie: 
Tonik świetnie nawilża i wyrównuje pH skóry. Idealnie nadaje się w upały do odświeżenia twarzy w ciągu dnia. Zapach może jest trochę sztuczny, ale mi on nie przeszkadza. Jest to moje już drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie. Atomizer bardzo fajnie rozpyla produkt po twarzy. Szybko się wchłania i jest bardzo wydajny. Dużym komfortem jest to, że nie musimy używać wacików kosmetycznych i nie musimy pocierać twarzy. Tonik nie zawiera alkoholu, więc nie ma obaw, że przesuszy nam twarz jest wręcz odwrotnie produkt nawilża, odświeża i daje poczucie komfortu na twarzy. 


Jest to świetny produkt! Polecam z całego serducha! 

Do Kolejnego! 

5 komentarzy :

  1. Jest bardzo przyjemny w moim odczuciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam, ale mnie zaciekawił
    i z chęcią go wypróbuję :)
    Zapraszam również do mnie:
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam go i bardzo lubię, na tyle że z chęcią kupiłabym go ponownie :) Kuszą mnie też 2 pozostałe wersje.
    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go nie znam ,ale zawsze używam jakichkolwiek toników :)
    Co powiesz na wspolną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka