czwartek, 6 kwietnia 2017

Loreal True Match

Hej Wszystkim, 

Dawno nie było na moim blogu recenzji produktów do makijażu. Czas to nadrobić :) Dziś przedstawię Wam podkład myślę, że dosyć kultowy produkt który zna prawie każda z Nas. Mam na myśli podkład od firmy Loreal z serii True Match. Produkt jest ogólnodostępny za cenę około 60-70 zł w drogeriach stacjonarnych oraz około 35 zł w drogeriach internetowych. Co się bardziej opłaca? Odpowiedzcie sobie sami. :)


 Podkład ma lejącą konsystencje, jedni go za to kochają inni nienawidzą. Średnie krycie, dobrze rozprowadza się na twarzy. Jedną z głównych obietnic producenta jest to, że podkład dopasuję się do odcienia naszej skóry. A jak jest? Gama kolorystyczna podkładów jest bardzo szeroka i myślę, że każda z Nas znajdzie coś dla siebie, Jetem typowym bladziochem i ciężko jest znaleźć podkład o jasnym odcieniu, który się nie utleni. Loreal dał mi możliwość aby w końcu nie chodzić z pomarańczową twarzą. Jednak podkład nie dopasuje się Nam idealnie do kolorytu skóry.


Podkład jest trwały, dobrze się utrzymuje i nie przesusza naszej skóry. Daje uczucie lekkiego nawilżenia. Bardzo wydajny. Rozprowadzany za pomocą dłoni nie tworzył smug, również nakładałam go gąbeczką i wyglądał bardzo ładnie. Wykończenie jest półmatowe, co mi osobiście bardzo odpowiada.

Opakowanie bardzo trwałe, bardzo ładnie się prezentuje. Pompka dozuje odpowiednią ilość produktu, nie zacina się, nie miałam z nią żadnych problemów. 

A jak u Was się sprawuje? Lubicie ten podkład? Dajcie koniecznie znać! :)

Do Kolejnego! 

6 komentarzy :

  1. Kiedyś ceniłam sobie kosmetyki do makeupu tej marki i uważałam, że są świetne do czasu, kiedy przerzucałam się na kosmetyki naturalne. Teraz wiem, że do drogeryjnej kolorówki nigdy już nie powrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie polecasz kosmetyki naturalne do makijażu? Zaciekawiłaś mnie tym bardzo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Myślę nad jego przetestowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nr 4. i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka